lørdag den 30. juni 2012

Translokation

Så blev det endelig tid til min translokation. Det var en fantastisk oplevelse, hvor min - ellers ganske normale - engelsklærer kom ind i Bob Marley-hat og skrålede "Don't worry, be happy." Jeg var ved at falde ned af stolen af grin. Aldrig har jeg set noget lignende. Vores skoleinspektør holdte jo selvfølgelig tale, hvor hun naturligvis kom ind på vores revy. Hun påpegede, at det var godt, vi havde holdt humøret højt.... men indhold var der set bedre af gennem tiden.

Da jeg jo har været elevrådsformand på min skole, blev Amanda (næstformanden) og jeg trukket op på scenen, og der blev holdt en meget flot tale for os. Også skader det jo heller ikke, at vi blev takket for vores "fantastiske arbejde," ved at få et gavekort til Lyngby Storcenter.

Derefter blev der taget massere af billeder ude på græsset, og turen gik så til et festlokale, hvor vi først spiste lækker middag med vores forældre, og fest, uden forældrene, senere på aftenen. Jeg havde en skøn aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.