onsdag den 21. marts 2012

Performancekor

Jeg ved ikke, om jeg har fortalt om det Performancekor, som jeg synger i - men i hvertfald vil jeg fortælle lidt om det i det her indlæg.
Hver mandag efter jeg har været til privatundervisning i sang, så tager jeg til Performancekor, som er noget af det fedeste i hele verden. Der er så mange talenter i koret, og jeg er rigtig beæret over at være med i det. Vi har blandt andet sunget for borgmesteren, og til temakoncerter, og til April skal vi synge i Tivoli til musikskolernes dag. Det kommer jeg virkelig til at savne i USA. 
Og ikke nok med det er jeg blevet bestilt til at synge til en nonfirmation, altså som et job. Det er et kæmpe skridt for lille Caroline. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.