tirsdag den 18. juni 2013

PÅ VEJ HJEM

Det er hårdt at sige farvel. At græde så meget, at hovedet gør ondt. At vinke farvel. At se mine kære bryde ud i gråd. At stå på flyet og hive efter vejret. 

Mit hoved drejer. Er forvirret over min egen tankegang, der konstant forstyrres af en bankede hovedpine. Købte en kanelsnegl, da jeg skulle forkæle mig selv lidt, og den sorte fyr bag disken lyttede interesseret til, hvad jeg havde at fortælle. Han var så sød, han gav mig endda rabat for at "being pretty," hvilket løftede mit humør lidt. 

Snart står jeg på flyver nr. 2, der er forsinket en time. Fra 18.45 til 7.55. Så, der skal løbes i Chicago, hvor jeg så kun vil have to timer til at finde min flyver til Frankfurt. Efter Frankfurt går turen selvfølgelig til Kastrup, hvor familie og venner vil samle mig op. Hvor jeg glæder mig. Nu kan tiden ikke gå hurtigt nok, og forhåbentlig vil jeg få mig noget søvn i flyveren. 

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.