onsdag den 3. april 2013

ROCHESTER




I dag havde jeg en skøn dag med min værtsmor, hvor det var meningen, vi skulle have været på Planetariet, men det blev det desværre ikke til, da alle parkeringspladserne var taget. Derfor valgte vi at tage ud at få frokost et sted, som hun har tilbragt sin barndom ved. Vi fik en steak sandwich, der var pragtfuld! Samtidig købte hun også nogle lange, sprøde, italienske brød og nogle sukkerige småkager. Dem blev der dog ikke nogle af til mig i denne omgang - af eget valg, selvfølgelig. Vi havde begge to brug for at få vores negle ordnede, så vi stoppede ind ved en salon ved navn "Polish me up." Mine forventninger var ikke høje, men deres arbejde var fantastisk! Søde damer med hjertet på det rette sted og den rette neglelak i hånden! Det er de flotteste negle, jeg har fået lavet herovre. Til min fødselsdag fik jeg også lavet mine negle, dog med fransk tip. Hvertfald, mine nye negle er naturlige, men der er nail art på mine ringefingre. Min nail art forestiller fjer i farvene sort, hvid, lyseblå og glimmergrå. Det har været rigtig svært at tage et pænt billede af neglene, så I må nøjes med dette - de er noget så smukke i virkeligheden! I morgen har vi også planer, men lad os nu se, hvor dagen leder os hen, da det vil blive vores sidste dag her.

(Jeg kan godt mærke, dansk er ved at blive svært)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.