onsdag den 24. april 2013

PROM



Sidste uge var helt speciel fra de andre uger, jeg har haft, da jeg tilbragte den i et sommerhus med 12 andre piger, inkluderet Julie. Det er en tradition på min skole at leje et sommerhus på ferieøen, Emerald Isle, lige ved siden af skolen, også bo der hele ugen. Jeg kendte kun Julie og hendes værtssøster, så jeg fik mig en masse nye venner! Onsdag fik Julie og jeg ordnet negle, så vi blev rigtig klar til den store dag. Mine negle blev i den samme farve som kjole, hvor Julie i stedet fik fransk tip.

Mine prom planer blev ikke som planlagt, da jeg valgte ikke at gå med John alligevel. John og jeg har haft "noget," eller hvad søren man nu siger, i over 6 måneder, og det virkede bare ikke som det rigtige for mig længere. Så var det meningen, Romel skulle være min date, men ting skete, så jeg fik Charles til at gå med mig. Vi havde en fantastisk aften.

Min dag var dog en lille smule stresset. Skulle op tideligt, efter vi havde været længe op dagen før og direkte til frisøren kl. 12. Derefter tog jeg med Julie hjem igen, der også fik ordnet hår i Jacksonville. Vi fik make uppen ordnet og kjolen på. Så gik turen til en venindes hus, hvor vi tog billeder, bare os piger. Der var smukke blomster i baggrunden, så de endte ud med at blive rigtig flotte. Efter det, kom vores dates og samlede os op, også gik turen til vores beach house, hvor der blevet taget endnu flere billeder! Så gik turen ellers til en Italiensk restaurant, hvor vi fik lækker mad, og Charles spiste simpelthen så meget. Selv kunne jeg ikke få en bid ned af ren spændelse. Så vendte vi snuden mod den "faktiske fest," hvor jeg fik rystet min rumpe en smule, fik snik-snakket lidt og bare hygget mig. Derefter gik turen tilbage til sommerhuset, hvor jeg faldt om ved 2-3 tiden. Det var alt i alt en succesfuld dag, med en masse minder og den dejligste date. Endnu et minde at kunne se tilbage på.

1 kommentar:

  1. Hej Caro,
    Dejligt at læse om dine oplevelser.
    Smiler lidt af: "Skulle op tidligt.....og direkte til frisøren kl. 12". Godt at se, at du ikke har forandret dig alt for meget :-)
    Knus fra
    Farmand

    SvarSlet

Ris og ros modtages gerne, men spydige kommentarer vil blive fjernet.